Hot Iron

Súlyzórudas csoportos edzés, átmenet az aerobik órák és a személyi edzés között, csoportosan és zenére dolgozunk, de mindenki saját edzettségének megfelelő súlyokat használ. A Hot Iron edzéssel folyamatosan magasan tartjuk a pulzusszámot, ennek eredménye, hogy itt az óra alatt nincs zsírégetés, mivel máshonnan nyeri az energiát a szervezet (pl. szénhidrátokból), viszont az utána történő regeneráció közben jóval intenzívebb a zsírbontás, mint máskor. A Hot Iron 8-12 hetes periódusokkal dolgozik, mert ez az az időintervallum, amely alatt az adott terhelésre reagál az izomzat, fejlődik, végül hozzászokik. Szintjei egymásra épülnek: Hot Iron 1, Hot Iron 2. * Edzés alatt: egy hatásos súlyzós edzés alatt közel azonos kalóriát égetünk el, mint egy állóképességi edzés alatt. * Edzés után: úgynevezett „útóégető hatás” azaz az edzés utáni kalóriaégetés sokkal magasabb mint egy állóképességi edzés után. * 24 óra: az 1 órás súlyzós edzést követő 23 órában a test minden egyes megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget el. (emelkedett alapanyagcsere) Akiknek nem ajánlott: -szívbetegeknek, -magas vérnyomással küzdőknek, -terhesség idején, -sérülések után, -sérv esetén, -14 éven aluliak számára.
Rendkívül erős zsírégető hatása nem hasonlítható már sportokéhoz. Utóégető hatásának köszönhetően a szervezet folyamatosan dolgozik a zsírsejtek lebontásán. Szálkás, definiált izmokra és formásabb alakra tehetsz szert, ha pedig túlsúlyos vagy, gyors fogyást remélhetsz. A Hot Iron edzések által megnő a csontsűrűség, ami csökkenti a csontritkulás kialakulásának kockázatát. Erősíti az immunrendszert. A mélyhátizmok megdolgoztatásával a testtartás is javulni fog. Javítja a szívműködést, az anyagcserét, az emésztést, illetve csökkenti a nyugalmi állapotban mért vérnyomást. Oldja a stresszt, illetve hozzásegít a nyugodt és szépítő alváshoz.

További órák (2)

Kedd
-
Horváth Norbert Norbi

Szerda
-
Horváth Norbert Norbi

professional fitness